Så enkelt kan du gjøre det

Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Derfor utvikler vi stadig nettbankeen og mobilbanken samt putter ny funksjonalitet inn. Du kan blant annet selv administrere mye rundt kortene dine, så slipper du å bruke tid på å ringe oss og be om hjelp. Psst - du kan også gjøre dette i nettbanken og mobilbanken, hvis du foretrekker det.

Sperr kort

Mistet kortet?

Ikke noe problem! Nå kan du selv sperre kortet ditt midlertidig mens du leter - det dukker jo som regel opp. Finner du det ikke kan du bestille et nytt kort og sperre det gamle for godt. Gjør det i mobilbanken.

Bestem hvor kortet kan brukes

Redd for å bli svindlet?

Gjør det enda vanskeligere for svindlerne med nye sperremuligheter på kortet ditt. I mobilbanken kan du velge å sperre kortet for bruk i ulike geografiske regioner, og du kan sperre det for netthandel om du ønsker det. Blir kortet forsøkt brukt vil du umiddelbart få melding om det.

Se PIN-koden

Glemt PIN-koden?

Det kan skje den beste. Du kan enkelt hente PIN koden din både i mobilbanken og i nettbanken. Dette er også nyttig for deg som nettopp har mottatt nytt kort i posten - hent PIN koden selv, så slipper du å vente på å få koden i posten.