Ekteparet Heidi og Svein Raymond har vært bosatt på Melhus med sine tre barn siden 2011. For et par år siden ble de kunder i MelhusBanken. De hadde en stund vurdert bankbytte fra sin daværende bank ettersom drømmen om å bygge eller kjøpe egen hytte var stor, og de hadde behov for en engasjert bank som kunne bistå i denne prosessen.

Tilgjengelighet

-Vi ønsket oss en bank som var lett tilgjengelig, og som hadde faste rådgivere.

-For oss har det vært en stor fordel at banken ikke er for stor. Det gjør at vi blir sett. Rådgiveren husker vår historie og kan gi råd basert på våre behov. Samtidig har det selvfølgelig vært viktig at banken kan tilby konkurransedyktige betingelser forteller Svein Raymond.

Kort responstid

-Vår opplevelse av rådgiveren vår er at han er veldig interessert og engasjert, spesielt rundt hytteprosjektet vårt. Vi får raske tilbakemeldinger og veien er kort fra vi tar kontakt til vi faktisk får hjelp. MelhusBanken er også veldig interessert i at vi som kunder skal oppnå det vi ønsker, og strekker seg langt for å bistå oss med dette.

Største forskjellen for ekteparet som byttet fra en større bank, er nærheten og tilgjengeligheten.

-Det er alltids mulighet for et fysisk møte eller en prat over telefonen. De ønsker også å trekke frem god kundeservice, som en viktig del av bankopplevelsen.

-Vi opplever at MelhusBanken tar godt vare på oss som kunder. Det oppleves trygt når vår rådgiver har den fulle oversikten sammen med oss. Da føler vi oss sikre på at avgjørelser og valg som blir tatt er økonomisk trygge for oss som familie.